25 april 2011

Picknick at the beach

Hoe is iedereen zijn Pasen geweest? Lekker van het weer genoten? Vriendlief kwam zaterdagavond met een spontaan idee! Waarom gingen we eerste Paasdag niet picknicken op het strand? Thuis de broodjes en croissantjes afbakken, grote strandlakens mee en dan lekker op het strand ontbijten. Of nou ja eerder brunchen want het liep al tegen twaalven toen we het strand op liepen. Het was al erg druk op het strand, dat had ik toch niet verwacht. Na twee uurtjes had ik het wel weer gezien, niet zo heel erg een strandmens ;-). De winkeltjes bij het strand waren open en ik heb bij de Kruidvat een highlighter gekocht van Essence met een shimmer erin, blanke nagellak en een blushbrush. Dat klinkt grappig, hihi. Ik heb nog nooit eerder een highlighter gehad, maar ik zag het op veel blogs voorbij komen. Ik vond het toch wel heel erg fris en zomers staan dus ik heb de gok genomen.
In de avond hebben we bij de ouders van vriendlief gegourmet (oh wat zijn wij hollanders toch altijd lekker origineel met de feestdagen haha) en de avond hebben we bij mijn ouders afgesloten.

Tweede paasdag was niet zo heel erg bijzonder. Lekker lui gedaan en ontbijtje in bed opgegeten, ijsje gegeten en van het zonnetje genoten.

Hoe was jullie Pasen?

1 opmerking:

  1. Gezellig zo een picnic, mooie en lieve foto's :D Hoop dat je een vrolijk Pasen had maar dat zal wel zo te zien aan die foto's :D

    BeantwoordenVerwijderen