30 april 2011

50% korting Kruidvat Make-Up Haul

Vele van jullie zullen het vast al door hebben gehad maar Kruidvat heeft nog t/m 1 mei 50% korting op alle make-up. Zo'n mooie actie kon ik niet aan mij voorbij laten gaan en ik heb dan ook gister aardig wat leuke dingetjes gekocht! Het was erg druk en dringen bij de make-up afdeling maar dat is ook niet zo gek met zo'n interessante actie. Niet alles wat ik heb gekocht staan op de foto's omdat ik ook een aantal dingen voor moeders heb gekocht voor moederdag. Mocht ze stiekem meelezen ;-).

Als eerste laat ik jullie de nagellakjes zien. Ik heb er verrassend veel meegenomen. Als eerste de Essence lakjes:
Van links naar rechts: Nail Art TWINS 1, Nail Art TWINS 2, 01 It's Purpalicious en Colour & Go.

Dan een New York Colour lakje, deze zou 7 dagen goed moeten blijven! Uiteraard ga ik dit binnenkort even testen want dat wil ik met mijn eigen ogen zien. Dit is trouwens nummer 250 Midnight Amethyst.

Dan nu de Catrice lakjes! Van links naar rechts: Een quick dry & high shine topcoat, 050 Moulin Rouge Light uit de Nude collectie, 430 Purpelized en 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy! Geweldige naam vind ik dat.

Dan gaan we door naar de oogproducten. Ik heb van NYC een mascara gekocht om uit te proberen. De mascara heeft Sky Rise en moet dus voor mooie lange wimpers zorgen.

Dan van Essence een mooie zilverglitter oogschaduw! Superleuk voor een feestje of als highlighter te gebruiken. Het is nummer 03 Starlight. De ander is een baked eyeschadow, 10 Let's do the moonwalk. Ik heb hier al veel goede verhalen over gelezen op andere (beauty)blogs dus ik ben benieuwd.

En twee Catrice oogschaduw kleuren gekozen. Een leuke oranje voor natuurlijk Konininginnedag. Het is nummer 320 Dalal Drama. En een mooi nude kleurtje wat de naam 060 I Love Champagne draagt. Ik hou wel van felle en opvallende kleuren maar ik vond deze erg mooi dus wilde hem graag uitproberen.

Dan heb ik van Essence nog een oogpotloodje in de kleur 11 Cool Breeze. Op de foto lijkt die echt blauw maar in het echt gaat die meer richting turkoois. Ik hou heel erg turkoois en mijn eigen potlood was bijna op in deze kleur. Het potloodje doet het niet goed op mn waterlijn helaas, maar wel goed onder en boven je oog.

Verder heb ik nog wat losse dingetjes gekocht zoals nagelstickertjes en een oogschaduwkwast van Catrice van de limited edition Enter Wonderland. Oh en twee lipstains van NYC. Een lichtroze en een wat feller roze. Ik gebruik normaal alleen lipbalsem met wat shimmer dus ik moet er nog erg aan wennen.

Wat heb jij gekocht tijdens deze actie? Of laat je hem dit keer voorbij gaan?

1 opmerking:

  1. Pff ik heb echt belachelijk veel gekocht. Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar die Baked eyeshadow van Essence!

    BeantwoordenVerwijderen