7 mei 2011

NYC 250 Midnight Amethyst // 7 dagen test.

In het vorige bericht konden jullie lezen wat ik tijdens de 50% korting make-up bij Kruidvat had gekocht. Daar zat onder andere dit nagellakje NYC 250 Midnight Amethyst bij. Volgens de verpakking moet het zeven dagen blijven zitten. Dat gaan we dus uittesten!

Het is nu zaterdag en gistermiddag heb ik de nagellak erop gedaan. Samen met een basecoat en een topcoat. De nagellak is heel erg dekkend. Na één laag is het al mooi. Toch heb ik drie lagen op m'n nagels gedaan omdat ik de kleur dan beter tot z'n recht vind komen. Ik ga dit weekend naar Maastricht toe. Een weekendje weg met Vriend omdat we vandaag 7-05 drie jaar samen zijn. De nagels gaan dus zo hoop shopping experience en scooterritjes mee maken dus ik ben benieuwd.

Ik kan op dit moment nog geen foto's toevoegen omdat ik dit nu in de WiFi trein schrijf op m'n IPad. Vanaf morgen zullen er elke dag foto's geplaatst worden zodat jullie kunnen zien hoe goed de nagellak blijft zitten.

Geniet van de zon en een fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten